Monday 6 May 2013

Apa itu Astacol Premium?

Anda berhak menikmati esok yang lebih baik! Kehidupan tanpa kesakitan sememangnya boleh dicapai.  Anda boleh mencapai kesihatan yang optimum dan pada waktu yang sama mengekalkan kecantikan anda lebih lama....Usia adalah sekadar angka.
 
 
Memperkenalkan ASTACOL - Suplemen kesihatan yang menakjubkan ini mengandungi tiga bahan super iaitu Kolagen, Astaxanthin dan Glutathione - untuk menyokong anda menikmati kehidupan yang sihat, kekal muda dan cantik sepanjang hayat.

Kolagen - Kolagen adalah protin utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protin di dalam badan. Ia berfungsi menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan. Bagaimanapun sedari umur 25 tahun, kemampuan badan untuk menghasilkan kolagen semakin terhakis.  Selepas usia 35 tahun, ia akan terhenti sama sekali dan proses penuaan bermula.

Astaxanthin - Kajian klinikal mendapati Astaxanthin mempunyai tindakbalas antioksidan  yang sangat luarbiasa.  Ia berupaya memusnahkan radikal bebas sebelum ia berpeluang merosakkan protin, lemak atau sel-sel genetik dalam badan manusia.

Glutathion - adalah molekul yang dihasilkan secara semulajadi dalam badan manusia yang berfungsi untuk memerangkap radikal bebas dan toksin. Malangnya diet yang tidak seimbang, pencemaran, toksin, ubat-ubatan, stress, trauma, penuaan, jangkitan dan radiasi menghapuskan glutathion dalam badan kita. Glutathion merupakan molekul paling penting untuk kekal sihat dan menghalang penyakit merbahaya seperti kanser, sakit jantung, nyanyuk dan pelbagai masalah lain hingga ke autisma.

No comments:

Post a Comment